شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
بشاگرد

حوزه/ حجت الاسلام غلامی گفت: موفقیت دو قوّه، کنار گذاشتن تعلقات سیاسی و تقدم منافع ملی بر منافع جناحی و حرکت در مسیر همکاری حداکثری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد، در خطبه‌های نماز جمعه به یکی از آداب معاشرت سنت‌های حسنه الهی اشاره کرد و اظهار داشت: کمتر کسی است که عیب پنهانی یا آشکاری نداشته باشد.

وی افزود: افراد با شخصیت کسانی هستند که عیوب پنهانی افراد را نادیده می‌گیرند و از لغزش دوستان چشم پوشی می‌کنند و هرگز به رخ آنها نمی‌کشند.

وی تصریح کرد: این کار، اولاً سبب می‌شود آبروی مسلمان محفوظ بماند، آبرویی که ارزش آن به اندازه ارزش خون اوست، ثانیاً سبب می‌شود فرد خطاکار یا صاحب عیب جسور نگردد و سبب می‌شود رابطه مسلمان‌ها نیز با یکدیگر محفوظ بماند.

امام جمعه بشاگرد خاطرنشان کرد: در اسلام غیبت از بزرگ‌ترین گناهان شمرده شده و این همه تأکید برای حفظ آبروی مسلمانان است، از سویی دیگر می‌دانیم خداوند ستار العیوب است و دوست دارد بندگانش نیز ستار العیوب باشند و تغافل یکی از طرق پوشاندن عیوب مردم است.

امام جمعه بشاگرد ابراز کرد: موفقیت دو قوّه، کنار گذاشتن تعلقات سیاسی و تقدم منافع ملی بر منافع جناحی و حرکت در مسیر همکاری حداکثری است.

حجت الاسلام غلامی، با اشاره به اینکه مسئله‌ غزه، همچنان مسئله‌ اول دنیای اسلام است، عنوان کرد: پهپاد انصار الله یمن با قدرت با همه تجهیزاتی که رژیم اسرائیل دارد به هدف برخورد می‌کند و وحشت و زمینه ناامنی در اسرائیل و موج مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها را فراهم می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha